Garantie en Voorwaarden

Garantie informatie

De aangeboden producten zijn specifiek geselecteerd door Kitchenperfect. Onze gekwalificeerde specialisten staan, door jarenlange ervaring met het materiaal en de montage ervan, achter de verkoop van deze producten. Naast evaluaties door middel van laboratoriumtesten op de eigenschappen en geschiktheid van de producten, testen we ook het oppervlak, de duurzaamheid, de belasting en de eigenschappen van elk product via onze eigen interne testprocedures (praktijkprocedures). Dit zorgt ervoor dat alleen bewezen producten beschikbaar zijn tijdens onze verkoop van producten en diensten. Voor gedetailleerde productkenmerken, eigenschappen en garanties, verzoeken wij u contact op te nemen via dit nummer: 06-14727423.

Garantieprocedure

Als goederen defect zijn, ontvangt u onmiddellijk nieuwe goederen bij vertoon van de originele factuur. Als hetzelfde product niet langer beschikbaar is, kunnen wij u een vergelijkbaar vervangend product aanbieden. Als het vergelijkbare product niet overeenkomt met uw wensen, bieden wij u graag een een dienst of product aan ter waarde van de aankoopwaarde.

Garantieperiode

Het brede assortiment producten resulteert in specifieke eigenschappen voor elk product.Voor alle producten geldt een minimum duurzaamheid van 2 jaar tot 10 jaar. De garantieperiode wordt bepaald door de toepassingslocatie en verwerkingstechniek, bijvoorbeeld vervorming of spanning, het gebruikte gereedschap, etc.

Direct zonlicht, UV- en infraroodstraling beïnvloeden het oppervlak van elk product, zoals bij meubels in en om het huis. Kleurveranderingen, vervorming en andere zaken kunnen het gevolg zijn van onbeschermd en direct zonlicht en vallen niet onder de garantie. Daarom is het gebruik van een raamfolie over het algemeen aan te bevelen.

de garantieperiode begint op de aankoopdatum. Onder gebrekkige goederen worden in het bijzonder afwijkingen van de normale toestand als gevolg van fabrieks- en/of materiaalfouten verstaan. Deze moeten onmiddellijk na ontvangst van de goederen en vóór de montage of het gebruik van het product worden gemeld en moeten worden bewezen met beeldmateriaal. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle garantiezaken, tenzij wettelijk anders bepaald. In geval van een garantieclaim zullen wij handelen in overeenstemming met de bovenstaande procedure.

Garantievoorwaarden

U ontvangt mondelingen (schriftelijke ontvangst hiervan is ook mogelijk) eigenschappen, voorbereiding, verwerking en reiniging. Een goede toepassing van de producten schept de voorwaarden voor een duurzame houdbaarheid. Houd ook rekening met de productspecifieke eigenschappen om de geschiktheid af te wegen tegen de betreffende eisen. Bewezen verwerkingsgereedschappen zoals messen, rakels en reinigingsmiddelen van ons bedrijf maken deel uit van de juiste verwerking en onderhoud van de producten.

De ideale omstandigheden voor de installatie van onze producten zijn een temperatuur van 18 tot 25 ° C en een luchtvochtigheid van 50 a 60%. Voordat u het magnetische vloersysteem legt, moet u deze minstens 48 – 72 uur bewaren onder de hierboven gespecificeerde omstandigheden. Handhaaf de bovenstaande omstandigheden na het leggen van de vloer voor de daaropvolgende 7 dagen. De zonwerende folie is enkel geschikt voor gebruik op de buitenzijde van het raam.

De ondergrond moet vlak, stevig, scheurvrij, schoon en droog zijn. Neem de relevante normen VOB deel C, DIN 18 365 in acht. Oneffenheden bij het leggen van vloerplaten mogen niet groter zijn dan +/- 2 mm (DIN 18 202). Folie producten moeten altijd op een glad oppervlak aangebracht worden zonder oneffenheden.

Onverwerkt foliemateriaal moet in een droge omgeving worden opgeslagen zonder direct zonlicht, bij een temperatuur van 15 tot 20 °C. en een luchtvochtigheid van maximaal 55 %. Opgerold (met een minimale diameter van 125 mm), met het folieoppervlak naar buiten gericht, kan de folie een jaar opgeslagen worden.

Producten die enkel geschikt zijn voor gebruik binnenshuis, zijn niet geschikt voor gebruik in campers/caravans vanwege temperatuurschommelingen en andere omstandigheden als gevolg van verplaatsingen.

Betaling

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar in onze online shop.

Vooruitbetaling Als u vooraf betaalt, verstrekken wij u onze bankgegevens in een aparte document en bestellen we de goederen bij ontvangst van uw betaling.

Alle aangegeven prijzen zijn definitief en inclusief de wettelijke BTW van momenteel 21%.

De volgende betaalmethoden zijn mogelijk:

– Vooruitbetaling en eindbetaling:
U maakt zelf het geld over via uw bank. Na ontvangst van de betaling, wordt uw bestelling per omgaande voor u besteld.

Eigendomsvoorbehoud
De goederen blijven eigendom van Kitchenperfect tot volledige betaling van de aankoopprijs.

Klachten

We zijn vastbesloten om onmiddellijk te reageren op elke klacht, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de indiening ervan. Klantenservice: Onze klantenservice is beschikbaar voor vragen, klachten en claims op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur via telefoon op +31 (0) 6 14 72 74 23 en via e-mail op info@kitchenperfect.nl.

Aansprakelijkheid

Wij zijn in ieder geval zonder beperking aansprakelijk voor schadeclaims die door ons, onze wettelijke vertegenwoordigers of juridische agenten zijn veroorzaakt voor letsel aan het leven, ledematen of gezondheid• voor opzettelijke of grove nalatigheid• voor garantieverplichtingen, indien overeengekomen• tegenover de consument. Met uitzondering van deze gevallen is onze civielrechtelijke aansprakelijkheid beperkt tot de te verwachten en directe schade op het moment van het sluiten van de overeenkomst.

Consumenten hebben recht op het wettelijke recht om te annuleren.

Volg ons op social media